"مي حلمي" تهاجم متابعيها


جراسا -

خرجت مي حلمي على متابعيها برسالة نارية شديدة اللهجة انتقدت فيها ردود الأفعال على خبر انفصالها عن الفنان محمد رشاد، ونشر أخبار مغلوطة واتهامها بالتخلي عنه وقت أزمته.

وقالت في خاصية الستوري على موقع إنستقرام في مقاطع فيديو: "يعني وبعدين أنتم ميتقالكوش غير كلمة وبعدين بكل القرف اللي في الدنيا، الواحد يتجوز، يتطلق، أنتوا مالكم أنتوا حاشرين نفسكم في حياتي أكتر مني يعني.. أنا كان قراري صح إني حياتي تبقى بعيد عنكم وإنكم ماتعرفوش عنها حاجة".

وأضافت: "أنتوا حلكم إن حياتي متبانش ليكم وده القرار الصح، أنا كان عندي حق ومحمد كان عنده حق، وعشان التطفل ده وعزة جلال الله كل سكرين شوت هاخدها وأي قلة أدب بتتكتب هاخدها، فيه حاجة اسمها قضايا تشهير بشخصية عامة.. مصر كلها تبعت اللي عمري مشوفتهم في حياتي بيكتبوا تعليقات، ويسألوا بكل تطفل، وأنتم مالكم كل إشاعة وكل كلام نيلة بيتكتب بتقولوا نفس الكلام وتزودوا عليه كمان".

ورداً على ما تردد حول بيعها لفستان زفافها بعد الانفصال عن محمد رشاد، ردت مي حلمي غاضبة: "اللي زاد وغطا يقولوا أصل هي بتتبرع بفستان فرحها وبوست بقاله أسبوع، عشان الذكريات تتمحي، أنتم مالكم، طب ما أبيع 3 أو 4 فساتين علشان الذكريات تتمحي خالص بقى!".

وبعد الاتهامات التي وُجهت لها بتخليها عن طليقها، الفنان محمد رشاد بعد أزمته الأخيرة، والتي خرجت مدافعة عنه ومطالبة برفع الظلم في فيديو على صفحتها الشخصية، قالت مي حلمي: " أنتو ا بقيتوا بتفسروا وتتدخلوا في حياة الناس على مزاجكم، واللي يقول أصلها مش أصيلة وموقفتش جانبه وخايفة على بيتها، وشرحنا أربعين ألف مرة ومش مضطرة أشرحه تاني، مش مضطرة أقول حاجة مش عايزة أقولها، المرة دي مش هسكت لو ليا مزاج أقول حاجة هقولها ماليش مش هقولها، لما يجيلي الوقت بمزاجي أعرف حد عني أي حاجة، أنتوا مهتمين تعرفوا حياتنا أكتر مننا.. الناس اللي بتابعني اللي عرفاهم أشكركم أنكم مبعتوش تسألوا عن حاجة، لكن الناس اللي عاملة محامين وإني ست مش أصيلة، أمال طلعت أعيط ليه لو أنا مش أصيلة، حكمت كده ورددت الكلام زي القطيع، آخركم متفرجون ليس إلا وهفضل أأكد على ده".



تعليقات القراء

لا يوجد تعليقات


أكتب تعليقا

تنويه :
تتم مراجعة كافة التعليقات ،وتنشر في حال الموافقة عليها فقط.
ويحتفظ موقع وكالة جراسا الاخبارية بحق حذف أي تعليق في أي وقت ،ولأي سبب كان،ولن ينشر أي تعليق يتضمن اساءة أوخروجا عن الموضوع المطروح ،او ان يتضمن اسماء اية شخصيات او يتناول اثارة للنعرات الطائفية والمذهبية او العنصرية آملين التقيد بمستوى راقي بالتعليقات حيث انها تعبر عن مدى تقدم وثقافة زوار موقع وكالة جراسا الاخبارية علما ان التعليقات تعبر عن أصحابها فقط ولا تعبر عن رأي الموقع والقائمين عليه.

- يمكنك تسجيل اسمك المستعار الخاص بك لإستخدامه في تعليقاتك داخل الموقع
الاسم :
البريد الالكتروني :
اظهار البريد الالكتروني
التعليق :
رمز التحقق : تحديث الرمز
أكتب الرمز :

إقرأ أيضاً

رياضة وشباب

محليات