محمد رمضان يرد على "كليب" بشرى الصاعق


جراسا -

طرحت الفنانة المصرية بشرى فيديو كليب بعنوان (كوبرا)، هاجمت من خلاله النجم المصري محمد رمضان، وسخرت من ادعائه بأنه رقم واحد.

واستخدمت بشرى نفس لحن أغنية (أنا الملك) لمحمد رمضان، وغيرت الكلمات لكلمات أخرى تهزه بها، فقالت: (لو فاكر نفسه انه لوحده جوا النادي ده ملوك كتير دخلوا قبله من سنين.. كل الكلام يا عيني قاله على الفاضي ده محصلش رقم 70، لو دامت قبلك لغيرك ما كانت وصلت اليك.. لو ربك اداك محبة ليه تضيعها كدا بإيديك بطل بقى شغل أحداث.. عيب حتى ده أنت ابن ناس صدقني بقولها وخلاص ولا دايما ليا ولا ليك يابني اللي معليك قادر وحده يخليك زي ما طلعت ينزل فيك نصيحة مني بلاش الليلة دي ماتعيشهاش آخر الحكاية متر في متر قماش.. فكر في اللي يعليك دايما ناجح ويخليك محبوب اكتر وسط الناس وانسى اللي حصلك زمان من ناس كانوا مش تمام كل كلامهم يحبط فيك وافهمها وعقلها يا صاحبي دي لا دايما ليا ولا ليك).

رمضان لم يصمت على إهانة بشرى، وقال: (الباشا اللى سَرَّح القطة.. جمهوري بيقوله التاج على رأسي يالا يا بروطة).

بشرى استخدمت شخصاً يضع ماسكاً باللون الأسود على وجهه، لتوحي للجمهور بأن هذا هو محمد رمضان، الأمر الذي جعله يرد ويؤكد فخره بلون بشرته، فقال: (أسمر اللون وافتخر).

غريب الاهانة والهجوم المستمر الذي يتعرض له النجم محمد رمضان من أبناء بلده مصر!

بدوره، رد الممثل المصري محمد رمضان، على الفنانة المصرية بشرى، عبر فيديو على صفحته على "فيسبوك"، يحتوي على مقاطع مختلفة لجمهوره وهو يؤدي أغنية "الملك".

وعلق رمضان مع الفيديو "الباشا اللى سَرَّح القطة… جمهوري بيقوله التاج على رأسي يالا يا بروطة".



تعليقات القراء

عادي يا حجه
يقطع الجوز وسنينه
26-12-2018 12:22 PM
لرمضان..
انا ملك الغابة شايفك ئطة...
26-12-2018 10:04 PM

أكتب تعليقا

تنويه :
تتم مراجعة كافة التعليقات ،وتنشر في حال الموافقة عليها فقط.
ويحتفظ موقع وكالة جراسا الاخبارية بحق حذف أي تعليق في أي وقت ،ولأي سبب كان،ولن ينشر أي تعليق يتضمن اساءة أوخروجا عن الموضوع المطروح ،او ان يتضمن اسماء اية شخصيات او يتناول اثارة للنعرات الطائفية والمذهبية او العنصرية آملين التقيد بمستوى راقي بالتعليقات حيث انها تعبر عن مدى تقدم وثقافة زوار موقع وكالة جراسا الاخبارية علما ان التعليقات تعبر عن أصحابها فقط ولا تعبر عن رأي الموقع والقائمين عليه.

- يمكنك تسجيل اسمك المستعار الخاص بك لإستخدامه في تعليقاتك داخل الموقع
الاسم :
البريد الالكتروني :
اظهار البريد الالكتروني
التعليق :
رمز التحقق : تحديث الرمز
أكتب الرمز :

إقرأ أيضاً

رياضة وشباب

محليات